Kass dag

Igår kom sömnbristen i kapp mig. Om man sover några ynka timmar med massa avbrott varje natt ett bra tag så lär det ju komma i kapp en tillslut, och igår, efter 3 riktigt kassa veckor, var det dags. Jag orkade ingenting, klarade knappt av att sitta upp. I natt fick jag kanske 7 timmar med en massa avbrott, vilket är bättre än på länge, men jag är fortfarande väldigt sliten.

Idag har jag väldigt ont, har suttit mycket på toa. Om en timme ska jag vara på sjukhuset och träffa sjukgymnasten, hur ska det gå.. Klarar knappt av att ta mig ner i köket för en kopp kaffe liksom.
Om jag inte blir bättre inom 20 minuter får jag lov att avboka, och sedan får jag vila upp mig och kanske försöka sova lite.
Ikväll står grillning med en massa vänner på schemat! Hoppas jag kan få bli bättre tills dess, var så länge sedan jag träffade alla!

Vi hörs senare!

Kram!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0