Ajajaj :)

Natten var verkligen hemsk, jag låg och vred mig och gnydde så gott som hela natten. Stackars min sovkompis.
Morgonen sög också, skulle till sjukhuset men det gick ju inte. Har haft sjukt ont hela dagen, men nu känns det lite bättre. Nu kommer det hugg då och då (skärande smärta) och kramper som kommer och går, istället för en ständig, jättehemsk smärta. Eller, jag har ju sjukt ont mellan huggen med, men ni förstår vad jag menar. Så länge jag sitter stilla så går det ändå helt okej i jämförelse med för några timmar sedan.

Ikväll ser det ut som jag får thaimat, YAY! Älskar verkligen det!
Och min valborg var jättetrevlig!
Life is good, känns det som just nu. JA, det känns så, fastän mitt senaste dygn har varit otroligt hemskt. Jag är lycklig. Ska min kropp definera min lycka? Nej, varken utseende eller hälsa ska definera lyckan! Dock kan ju de påverka, men vi fixar att vara lyckliga ändå.
Nu tänker jag sitta här och vänta på att min familj (eller som dagar som denna - tjänare, haha) ger mig mat.

Skratta åt hur skumt dåligt det går för dig ibland, och ha någon nära dig som kan skratta åt det med dig. Det underlättar verkligen.

/Fanny


Kommentarer
Mia

Det är så kloka ord det där med om ens kropp ska få definiera ens lycka.. Jag känner oxå så, jag vill inte vara en sjukdom, :( jag är så mycket mycket mer!

Svar: Det är ju verkligen så, det är ju så många som känner att kroppen definerar lyckan, det är så skönt att inse att det inte är så :) Du är verkligen mer änså!Kram!
None None

2013-05-03 @ 19:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0