Glad

Hej!
Åh, vad gårkvällen var trevlig!

Det blev Pipes med Alfred och Arvid (Johan, din dissare!) och vi hade trevligt. Det var första gången Arvid och Alfred träffades, men de hade trevligt även utan mig :)
Vid typ 10-11 blev vi less på baren och drog ut på stan till snöborgen. Umeå är ju världens kulturstad, så i centrum brukar det ofta finnas massa skulpturer. Nu fanns det en snöborg där man kunde göra upp eld (ved fanns där) och åka isbana, och vi gjorde både och. Kul!

Idag mår jag sämre.
Det blev en del parfym igår, så jag började få lite migränkänningar igår kväll. Jag är parfymkänslig, för att förtydliga. Jag har dock tagit mina migräntabletter, och tror faktiskt att det kommer lugna ner sig!
Sjukdomen är som ett skämt. På i alla fall ett gäng timmar kommer jag inte kunna göra NÅT vettigt, smärta och träningar from hell typ.
..fast jag bryr mig typ inte. Det drar inte ner mitt humör. Fortfarande helt stört lycklig. Mitt liv är underbart.

EDIT: Tar tillbaka lite av det senaste. Nu har jag stundvis jättefeta kramper och vill bara försvinna. Länge sedan jag hade såhär otroligt ont. Men mellan kramperna är jag fortfarande rätt glad :D

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0