Min fantastiska midsommarkväll

Hej!

Natten mot igår sov jag max 2 timmar, hade verkligen jätteont. Nätterna och dagarna innan dess hade varit väldigt jobbiga också, så att stå och försöka göra något vettigt igår var väldigt svårt.
Jag hade väldigt ont, men var sjukt slut i kroppen också. Vi skulle fira midsommar hos mig och det var en del att göra innan. Som tur var underlättade Arvid mycket för mig, och vid 4-tiden så började jag piggna till. 5 kom gästerna.
Från att under dagen mått otroligt kasst, så gick jag till att ha en sjukt rolig kväll! Det var typ perfekta festen. Jag hade inte särskilt ont under kvällen (alkohol gör ofta att jag mår bättre), alla hade roligt, det var roliga människor där, inget gick sönder.. Och när jag steg upp i morse hade kompisarna städat undan så jag slapp det! Sjukt snällt!

Mitt midsommar ägde verkligen, ville aldrig att kvällen skulle ta slut!

Hade ni ett bra midsommar?:)
Såhär såg det ut hos mig just innan gästerna kom!

/Fanny
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0