Life is good

Hej! Det är inte mycket som händer på bloggen nu. Det är sommar, och uretritare kan helt plöstligt vara utomhus på ett helt annat sätt än på vintern!

Idag är uretriten rätt lugn, har dock migrän som bara blir värre och värre.

Allt går väldigt bra för mig. Det känns som att saker löser sig. En egen lägenhet känns inte som en dröm längre, utan det känns verkligen som att jag flyttar om några månader. Om allt går bra så kanske jag börjar få aktivitetsersättning i juli. Min handledare på försäkringskassan har rekommenderat att jag ska få bidraget, men nu ska ju bara ekonomer och sånt godkänna det och fastställa vilken summa jag isåfall ska få.

Jag är utomhus mycket, är mycket med kompisar. De dagar jag är väldigt dålig känns ändå okej, jag vet ju om att jag blir lite bättre såsmåningom så jag deppar inte.
Umgås med människor som gör mig riktigt lycklig, ååååh jag är bara så glad hela tiden!
Det känns som att jag kan göra mer och mer, trotsa smärtan och bara leva. Det känns som att sjukdomen har mindre och mindre makt över mig, och som att jag verkligen lärt känna den!

Ska bli bättre på att höra av mig, lovar! :)

Ska svara på kommentarer också, men nu måste jag vila huvudet.

Kram!



Somehow we'll make it, 'cause that's what we do

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0