En trevlig spelkväll

Gårkvällen löste sig. Jag fick skjuts till Ersmark (där jag bor, var i en annan lägenhet från början), och var där i några timmar tills jag blev bättre. Efter det fick jag skjuts tillbaka till lägenheten och kunde ha trevligt. Tekken 6, Gears of war, kladdkaka.. Det blev en bra kväll, även om jag hade väldigt ont. Dock gick det bra så länge jag satt stilla.

Hatar ni också att ha ont inför folk?
Ställa till en scen kanske, uppmärksamma hur "svag" man är..
Jag har blivit bättre på det, men man måste ha kännt mig ett bra tag innan jag vågar visa hur jag egentligen mår.
Jag stressar upp mig oerhört mycket, får panik och en himla massa ångest, vilket bara gör sjukdomen värre, så det är verkligen lättare att fara någonstans där jag får vara ensam några timmar.

Hoppas ni har haft en bra helg, under förutsättningarna har min faktiskt vart rätt bra! :)

/Fanny


Kommentarer
Linnéa

Samma här, gillar inte att ha ont inför folk som inte känner en så bra. Samtidigt som det kan kännas bättre att bara få säga till någon att man har ont. Man känner sig inte lika "ensam" då på nåt sätt.

Svar: Precis! Att ha någon med sig som man känner väl kan verkligen vara guldvärt!!! Någon man känner mindre bra.. bara en börda!/Fanny
None None

2013-06-30 @ 16:11:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0