En hemsk natt

Hej!
Igår ringde försäkringskassan och sa att det är allra troligast att jag faktiskt får aktivitetersättning och att jag isåfall börjar få det i juli! Det är inte helt beslutat än, håller verkligen tummarna att det går vägen!

Gårkvällen var underbar. Tack, Olof.
Dock är jag inne i en kass period mardrömsmässigt. Jag hade inte drömt en enda mardröm på flera veckor, men för ett gäng dagar sedan började det igen. I natt hade jag svårt att somna pga smärta och attackkramper som kom då och då. När jag väl somnade drömde jag en mardröm som utspelade sig från sängen jag låg i och började med att jag vaknade. Det som hände var inte heller overkligt. Efter att jag vaknat ur den här väldigt hemska drömmen tog det ett bra tag att övertyga mig själv om att det inte var på riktigt, fastän det verkligen kändes som det.
Jag låg vaken ett gäng timmar efter det, av rädsla, men även av smärtan.
När jag väl somnade fortsatte liksom drömmen där den slutade, och var fortfarande väldigt verklig och väldigt hemsk. Jag vaknade snabbt igen, skräckslagen, och sov inget mer den natten.

Det är en sak att inte sova en natt, det kan jag ta. Att ligga med hög puls, skräck och brutal smärta en natt tär dock verkligen på en.
Hoppas den här natten blir sjukt najs, är verkligen helt slut.

Lägenhetsvisning klockan 12!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0