Mot Trysunda!

 
Ja, nu är jag i Köpmanholmen. Därifrån tar man färjan ut till Trysunda.
 
Igår vid 14 gav sig trägningarba och det gick okej så länge  jag tog det lugnt. Körningen på 1 1/2h gick okej med, men sen när jag kom fram till vandrarhemmet.. Huh. Har haft en sjukt jobbig natt med fler toabesök än jag hållit räkningen på. Klockan 9 går färjan som igår i ca 40 min. Då kommer jag fram till en vacker ö där jag ska TÄLTA!! Asså, haha, skrattat typ bara. Är så nöjd över att jag vågar ge mig iväg på sånna här äventyr fastän jag vart sjuk så länge. Om jag mår såhär kasst inomhus med en bra säng, hur fan ska det gå i tält?! Är som sagt inte orolig, bara glad. Glad över att jag vågar.
På ön finns de dessutom några toaletter som jag kan smita in på om det krisar sig!
 
Aja! Önska mig lycka till!:)
 
/Fanny
 


Kommentarer
Linnéa

Lycka till! Det går nog bra :)

Svar: Tack! Ja, det gick ju faktiskt rätt bra! :)
None None

2013-07-06 @ 09:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0