Om de senaste dagarna

Nu har jag haft det jobbigt igår och idag, alltså, jag har det ju jobbigt varje dag, men EXTRA jobbigt igår och idag. Jag har varit toaberoende och inte kunnat göra något vettigt.
I fredags kunde jag dock ha lite trevligt på kvällen, kul!

Efter att Nina kommenterade och uppmanade mig så gjorde jag slag i det jag funderat på ett tag: Ansöka till Arga Doktorn!
Nu får vi se om jag kommer med. Antar att det är sjukt många som ansökt, det är ju verkligen ett program som efterfrågats länge. Hoppas jag kommer med, det skulle verkligen vara den breakthrough som jag behöver.

Imorgon har jag bokat in med Olof att se Django Unchained av Quentin Tarantino! Jag hoppas verkligen att min kropp har ryckt upp sig lite till dess, det är en film jag verkligen taggar att se!

Jag är rätt glad idag.

Ha det bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0