Nya mediciner

Hej!
Det var ett tag sedan!

Jag önskar att jag kunde säga att jag inte bloggat för att jag haft fullt upp, men så är det tyvärr inte. Jag har inte mått så bra.

Jag har börjat på två mediciner nu iallafall! Båda två mot depressionen. Sertralin på morgonen och Mirtazapin på kvällen. Mirtazapinet började jag på i förrgår och det behövdes verkligen. Det används nämligen som sömnmedel också. Jag hade ju inte fått sova särskilt mycket alls på flera veckor, men nu fick jag 8 timmar i går. Underbart. Tyvärr blir jag rätt trött på dagen av det, men det får man ta!

Har också fått intyget från läkaren!!! Nu kan jag söka bidrag från försäkringskassan! Har nämligen fått min sista utbetalning nu, så är lite nervös över ekonomin.


Uretriten beter sig som den brukar! Inget spännande faktiskt.

Kram på er!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0