Nandie

Nandie min underbara vän.
Har suttit och pratat om allt mellan himmel och gjord sedan 6 ikväll. Som vanligt leder det andra till det ena och kvällen slutade i djupa samtal om uppväxt, prioriteringar, framtid och livet. Den kvinnan ger mig så mycket kärlek, trygghet och kloka värderingar att jag knappast kan sätta ord på det. Tänkt att två så olika människor kan dela med sig utav varandras liv till varandra, acceptera varandra så innerligt och turas om med att gråta över livets gång i varandras famn. Innerlig kärlek har inte med blodsband att göra. För stunden är jag lycklig.

/Jeannie


Kommentarer
Nandie

Gulle! <3
Jag känner precis samma! Jag är så innerligt glad att just du är min vän. Vad mer kan man önska hos en vän, jag lär mig så mycket utav dig, kommer aldrig släppa dig!
Puss

2013-12-08 @ 22:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0