2013

Har suttit uppe ett bra tag i natt, men är rätt okej med det. Då får jag passa på att skriva ett inlägg om hur mitt 2013 har varit.

I början sög mitt 2013.
En av mina närmsta vänner och jag bröt ett tag, och jag var osäker om jag skulle få tillbaka honom.
Jag lyckades göra slut med min destruktiva pojkvän, och hade jävligt dåligt samvete. Började också inse hur dåligt han fått mig att må.
Läkarna trodde mig inte.

Men det blev bättre! Jag fick tillbaka min vän, träffade Arvid, skaffade lägenhet, tog tag i depressionen som hade börjat bli mer allvarligt under året. En massa annat bra hände också. Det är väl ett bra tecken att jag i slutet av året kommer på en massa fler bra saker än dåliga? :)

Nu inatt känner jag igen mig själv. Den där powertjejen som aldrig gav upp. Jag börjar känna pepp.

Saker jag lovar mig själv ska ske nästa år:
  • Bli bättre med depressionen.
  • Börja träna. Målet är 2 gånger i veckan såsmåningom. Det kommer vara jobbigt, men jag vill verkligen lyckas!
  • Ta hand om mig själv. Det är den viktigaste punkten. 
Fan, 2014. Det ska bli ett jävligt bra år.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0