Nyinflyttad!

Ja, nu har jag flyttat in i min fina lägenhet! Det är en 2:a på 62 kvadratmeter, jättenöjd är jag! Vi har jobbat på sen i fredags, och det börjar arta sig lite, men det är fortfarande lådor överallt haha! Ni får bilder när det är finare här! :)

Nu när jag flyttat in i lägenheten har jag funderat på vad man kan göra för att uretrit-anpassa sitt hem. Följande saker har jag kommit fram till hittills:

1. Eluttag i badrummet. Det går att fixa, men en elektriker måste såklart hjälpa till. Blir man sittandes länge på toan behöver man inte oroa sig för att datorn ska dö!
2. Glas i badrummet, nära till hands. Att alltid ha ett glas nära så man kan dricka något är underbart!
3. Värmedyna i sängen. När man vaknar och måste gå på toa är det lättare att ta sig till sängen om man vet att det är varmt där! Det kan också vara skönt att ha en tillbringare med vatten bredvid sängen.
4. Barstol i köket. På så sätt kan man sitta och diska, laga mat et c! Underlättar otroligt för mig!
5. Ha alltid rester i kylen/frysen. Är det en riktigt dålig dag så kan du ändå lyckas få i dig något att äta!

Har ni några tips på saker man kan göra för att underlätta? 

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0