Munkviken!

Drar iväg nu en vecka till Munkviken (googla, sjukt fint ställe!) för att vara konfirmandledare! Jag kommer nog inte kunna leka med dem så mycket, men det brukar bli riktigt bra ändå! Ska ju få börja undervisa nu dessutom :)
Är faktiskt inte orolig över att sjukdomen ska dryga sig. Eller, jag vet att den precis som alla tidigare år kommer ställa till fler problem än jag skulle vilja ha, men jag är inte orolig. Det kommer ju gå bra ändå?

Aja, där ute finns det inte internet (man kan få E ibland haha) så vi hörs om en vecka! Jeannie får underhålla er ensam tills dess!

Nu i veckan är det ett år sedan min olycka. Ett år sedan jag sa Fuck You till döden och överlevde.

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0