En operation på en timme med kronisk uretrit

Så var den tanden borta!

Operationen gick jättebra!
Jag var sjuuuukt nervös när jag kom dit, började gråta när en sköterska pratade med mig i väntrummet liksom haha. Aldrig varit såhär nervös inför något ingrepp förut! Jag tror att det var för att det var just i ansiktetsregionen vid medvetande liksom.
Anyway, fick lugnande innan operationen vilket hjälpte oerhört mot nervositeten. Jag hade hyfsat ont idag, så bad om att få en massa kuddar under benen så att jag slipper ligga utsträckt (blir eran uretrit bättre ju mer ni kurar ihop er också?).
De var oerhört hjälpsamma, och allting gick bra. Det bra med lugnande är ju att det dessutom är muskelavslappnande vilket är bra för uretrit-smärtan.

Mamma hämtade virriga jag på sjukhuset, jag kom hem och la mig och sov typ direkt och när jag vaknade upp hade jag ärtsoppa färdig! Nu är det ju soppa som gäller (eller väldigt mjuk mat i övrigt) i en vecka. Jag som ÄLSKAR soppa är ju typ lycklig :D Dock blir det svårare att småäta nu, men det kanske inte bara är en dålig sak att låta bli det :)

Kram!

/Fanny




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0