Snälla Gud, låt det här aldrig ta slut

JAG MÅR SÅ HIMLA BRA!!!

När jag fick min dödsdom av läkarna senast så ändrade jag en himla massa i dosetten. Jag dubblade dosen på en medicin som inte gjort någon effekt överhuvudtaget, och igår och idag har jag mått.. fantastiskt! 3-4/5 gånger jag kissar, så sitter jag ner.. nojar över hur galet ont det kommer göra på slutet och efteråt, och så....... HÄNDER INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir inte värre!#"/?¤!/?(¤%!
Jag ligger i skrivande stund på 4 på smärtskalan ungefär, vilken är en nivå jag itne varit nere på utan smärtstillanden på... det är sorgligt, men jag vet inte om jag ens mått såhär bra på nästan ett år typ? Asså, jag är tårögd hela tiden. Jag har fått sitta en del på toa, och har haft galna trägningar och obehag och rätt stark smärta stundvis, men mår i regel bra. Jag kom på mig själv att tänka tanken "det skulle vara mysigt att ta en promenad dit och dit, kanske jag och Matte kan göra ikväll", en tanke jag ALDRIG skulle tänka i vanliga fall.

Jag bönar och ber, jag BER verkligen, låt det vara medicinen som göra att jag mår såhär bra! Snälla, SNÄLLA Gud, låt inte detta vara en slump. Att få tokont i urinvägarna nu skulle verkligen göra tokont i hjärtat också.

Jag är så galet glad. Jag slutar bara inte att le.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0