Inga framtidsavgörande samtal

Idag skulle min läkare och min syo har ringt mig, men båda två verkade ha bättre saker för sig. Åh, jag vill bara sätta igång med allt i stället för att bara ligga och vänta på.. tja, nåt.

Har varit otroligt trött idag. Eftersom jag sover så lite så kommer det helt enkelt tillslut dagar då jag håller på att somna, fast ändå inte pga smärtan, hela tiden. Det bra med sådana här dagar är att oddsen för att jag sover bra, länge och ostört i natt är betydligt högre än "vanliga" dagar. Gör mig rätt hoppfull och gladare än jag borde vara.

Tänker på alla vänner jag vill träffa, som jag inte kan träffa på ett tag (pga avstånd och/eller ork).

Nae, nu vill jag att det händer något. Hoppas läkaren och syon ringer imorgon, hatar att vara den som ringer och tjatar. Ska förresten be den här läkaren att genom titthålsoperation/undersökning utreda om jag kan ha endometrios. Min förra läkare ville typ inte, hoppas jag får det nu.

Jaja, kram på er! :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0