Sömn

Jag har fått sova ordentligt nu!

Min nya sömnmedicin verkar faktiskt funka. Jag sover länge och bra, under förutsättning att jag inte har jätteont såklart. Om jag skulle ha lika ont ikväll som jag har nu så skulle tabletterna inte hjälpa.

Jag är väldigt glad och deppig på samma gång nowdays. Eller, jag är väl för det mesta rätt glad, men oavsett hur bra jag är på att tänka positivt så smyger någon ångestladdad tanke in ibland. Typ att jag snart är 20 år och inte har åstadkommit något vettigt, jag har inte ens läst ut gymnasiet och kommer inte göra det på ett bra tag. Det tar dock inte lång tid innan jag lyckas tänka bättre tankar, men ändå. Önskar så innerligt att mitt liv såg annorlunda ut.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0