Cellförändringar

Den där medvinden jag bad om verkar vara svår att få tag på.


Har haft sjukt mycket mellanblödningar, trots att jag tar p-piller, och var för ett tag sedan hos en gynokolog för att kolla upp det. Jag tog då mitt första cellprov.

Och idag öppnade jag ett brev från kvinnokliniken.

Jag har cellförändringar på livmodertappen.

I brevet skrevs det väldigt lugnande saker, men jag jagar ju såklart upp mig ändå. Jag hade inget HPV-virus, vilket är en indikator på att det är akut, men ändå.
Skulle vilja göra någon undersökning utan något positivt resultat någon gång. Eller, ja, alla 1 miljon klamydia-test jag tagit har ju varit negativa, så kanske ska vara glad för det, haha.

Jag ska tillbaka till kvinnokliniken snart igen.

Nu ska jag äta otroligt god mat och mysa in mig hos min pojkvän.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0