Piller- och mediaprat

Igår fick jag verkligen hur ont som helst, så det blev ketogan+papaverin tillslut. Shit, hatar verkligen att ta till smärtstillande ofta, även om min gräns har sänkts rejält. Förut så tänkte jag till 2 ggr extra innan jag tog en alvedon typ, haha. Nu skiter jag i vilket. Blir nog lätt så när man har tagit mer än 20 piller per dag, varje dag. Nu käkar jag mycket färre (7 MÅSTE jag ta varje dag), men vissa dagar blir det nästan 20 stycken ändå. Då spelar som några piller hit eller dit ingen roll längre.

Hur som helst, att ta ketamin eller ketogan hugger fortfarande lite i hjärtat, och det är jag sjukt glad för. Det ska inte vara 'no biggie' att ta tunga smärtstillanden. Det ska behöva vara nödläge för att göra det liksom.

Tack för mailen, fina ni! <3 Svarar när jag känner att jag har kraft över, är verkligen helt slut just nu.


Har mailat till SVT:s dokumentärer om våran situation, och VK (västerbottenskuriren, den lokala tidningen där jag bor). Hoppas jag får bra respons nu! Ska kanske maila SR också, vet inte ännu.

Sitter på toa nu. Lär göra det hela dagen typ, har verkligen sjukt ont. Fast jag är som glad på något vänster ändå. Jag har sjukt mycket hopp inför framtiden, älskar att göra saker som skulle kunna göra skillnad för någon. Älskar mitt liv, även om det många gånger är rätt kasst.
Tack för alla fina ord, ännu en gång. Ni anar inte hur mycket ni gör för mig!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0