Om min natt och kommande dagen

Uppe med tuppen. Fick 4 riktigt dålig timmars sömn i natt. Att vara vaken utav smärta är ingen aktivitet jag vill hålla på med dagen jag ska köra in ett plaströr in i mitt urinrör..!?

Hade en mardröm i natt dessutom. Jag tvingades se min pappa bli sakta mördad, för att sedan själv stegvis bli torterad och så småningom död. Jättehemskt. Det här utspelade sig från uteplatsen man kan se/gå till från toaletten, så nu är jag rädd för att gå på toaletten. Inga lås emellan, utan en liten glasdörr som är öppen från båda sidor. Great. Jag som redan har en badrumsfobi behöver verkligen inte det här (kanske därför mardrömmen hade med badrummet att göra från första början?).
Badrumsfobi.. ja. Det är sjukt skumt, jag vet. Att duscha och bada tycker jag är läskigt, och skulle strömmen gå när jag är på toa så skriker jag tills jag dör typ.
Dessutom är pappa i Pajala idag, så jag kan inte gå och kolla så att han lever liksom.

Nog om mardrömmar och fobier. Kanske inte det jag ska fokusera på nu heller :)

Jag är sjukt nervös. Kring 15.00 idag händer det, IIIIIIHHHHH!!
Frågade Mattias om jag fick öva på honom så att jag lär mig, men det fick jag inte. Torrboll och tråkis, tyckte jag att han var då.
Nu steg min underbara bror upp, vad gör han vaken? Äh, struntsamma, det är ju bara bra, jag får ju träffa honom då :)

Kram på er.
Jag är mer nervös än jag var inför cystoskopin som blev ett enda stort smärtfailure, kanske pga den jag nojar. Eller för att tom blåsa alltid har inneburit brutala smärtor för mig.
Oj, nu råkad jag tänka fel igen.
Det jag menar är:
Så himla najs. Jag får göra en sak som ni aldrig kommer få göra förmodligen. Jag kommer lära mig ett trick ni inte kan. Fuck, vad cool jag är.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0