Kass uppdatering, I know

Synd att både jag och Jeannie har svårt för att blogga just nu. Det var ju sådana situationer jag hoppades inte skulle ske när man var två, haha. Jaja, ni klarar er säkert några dagar med något enskilt inlägg.

Vi avlivar min bästa vän idag, så jag är inte riktigt på humör att snacka uretrit just nu.
Direkt efter avlivandet kanske jag blir helt sjukt bloggsugen, för att hålla tankarna på annat, eller så är det det sista jag vill göra. Vi får helt enkelt se. Jag ber er om överseende med bloggen i några dagar alltså.

Sjukdomsmässigt rullar det på för mig. Samma gamla visa typ.
Har gått ner lite till nu dock. 55.5 kg väger jag. 1-2 veckor till, sedan är det här lågkolhydrattjafset slut haha :)

Kram på er.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0