Jag fattar ingenting

Hejhej! Hur vart eran Valborg??
Igår, 20 min innan jag skulle fara så fick jag jättejätteont. Ketoganet är dels slut, och går inte kombinera med alkohol. Ketalar är drygt och sitter i så kort tid.
Jag rotade igenom medicinlådan för att kolla om vi hade NÅT harmlöst som skulle kunna funka. Hittade ett muskelavslappnande (men inte narkotikaklassat), kollade upp det på FASS. Det användes mot reumatiska muskelkramper = WIN!! Det är ju typ receptet på vad som funkar på mig. Jag tog några, och på 1 h mådde jag väldigt bra! Jag kände av uretriten, men om man jämför med smärtan jag hade när jag tog dem.. Fantastiskt! Inga biverkningar heller. Ska tigga den medicinen som akutmedicin. Den hette Paraflex om ni undrar.

Igår drack jag vin, eftersom enligt Jeannies diet så vardet en bra sak och öl en dålig. Jag drack kanske 3-4 glas. Mådde rätt bra hela kvällen. I morse vaknade jag och hade superont. Tog mig till toaletten och kände mig lite hjälplös. Det blir ju värre om jag kissar, hur ont kommer det här göra?!
Jag kissade. Smärtan hoppade från 7-8 på smärtskalan ner till 2. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Jag fattar inget. Dock är jag glad för att det är så här det blev :)

Fortsätter för övrigt att tappa vikt. Nu väger jag 58 eller strax under. Det märks verkligen. Jag har kommit på mig själv att äta lite, oerhört sakta och kalorisnålt. Det är typ bara kalorisnåla saker jag tycker om ahahh, och jag får knappt i mig mat överhuvudtaget om jag inte tycker om det jag äter.

Aja, kram på er.
Nu: Zelda.

/Fanny



Kommentarer
Jeannie

Den känslan är underbar!! När man har världens trängingar, förbereder sig för att bosätta dig på toa och så pang förändras allt i fullständig lättnad! Har varit med om det och var lika förvånad och chockad själv!

2012-05-01 @ 21:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0