Helt klart en sämre dag än igår

Idag ville min kropp överge det där smärtlåga konceptet och köra på massiv smärta istället.
Sjukt jobbigt såklart, men jag är fortfarande rätt glad över att jag fick så många hyfsat-okej-dagar :)

Vägde mig i morse. Jag hade jeans på mig, och förmodligen några deciliter i blåsan som inte ville ut: 56.6 kg.
Hur kan folk tycka det är svårt att gå ner i vikt, superenkelt ju! Skämt åsido, så har jag kanske inte kämpat 100%-igt med maten. Jag har försökt köra kalori-rikt och mycket, men jag kan helt klart kämpa mer. Nu märks det ju faktiskt på riktigt att jag slarvar med att få i mig nog. 56 har jag inte vägt sedan högstadiet liksom.

Ska köra LowCarb 1-2 veckor till. Hur mycket kan man ens gå ner på 2 veckor?! Nepp, nu får jag kötta!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0