Vad VILL ni!?


Blev inte så mycket sömn inatt. Hmm. Kan skylla på smärta, men lite i att jag var oansvarig och inte pallade ta tag i det här med sömn när jag väl hade chansen. Äh, jag tar igen det på förmiddagen.

Ah, juste..

Vad vill ni?

Tycker ni om lite längre inlägg, eller flera korta, vill ni ha lägesuppdateringar där jag grundligt beskriver hur jag mår, eller är ni totalt ointresserade i hur jag mår dag för dag och är lite mer sugna på att veta sjukt mycket mer om helheten?

Hjälp mig att få er att tycka att bloggen är (mer) intressant!

Jag är ju bloggnörd och läser många bloggar per dag, så jag vet ju vad JAG tycker är intressant (fast då är det ju i för sig mest smink och sånt jag läser om. Hmm.), men jag startade ju den här bloggen främst i syfte att nå ut till er där ute med det jag vet och kanske inspirera lite också. Hjälp mig att göra det på det bästa sättet möjligt!

Lämna gärna en kommentar om hur du vill ha det, och om det är något speciellt du vill läsa om! :)

Jag kommer få ett oerhört sadface och känna mig forever alone om jag inte får någon kommentar på det här inlägget nu. Vill ni göra det mot mig..? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0