Min första lägesuppdatering!

Jag tänkte skriva lite om hur mina symtom yttrar sig (det är ju verkligen olika för alla), hur det påverkar mitt liv och vilka konsekvenser det ger mig. Tänkte även skriva lite om vem jag är egentligen, så ni får lite grundkoll.

Just nu känner jag dock att jag varken har tid eller ork för att peta ihop ett sådan inlägg, så jag ger er min första statusuppdatering här istället!

Jag fick magsjuka i söndags, och i och med att det är lite svårt att ta all medicin då (och att kroppen tar rätt mycket stryk överhuvudtaget) så har min urinrörskatarr inte riktigt snäll mot mig de senaste dagarna.
.
I morse mådde jag dock hyfsat bra, långt ifrån bra, men ändå tillräckligt för att rörelse ska var möjligt. Satt ute en liten stund, PERFEKT temperatur enligt mig! Det slog mig då också hur otroligt länge sedan jag mådde hyfsat okej. Framförallt slog det mig, som är en självklarhet för så många andra, att det verkligen är otroligt härligt att må hyfsat bra och vara psykiskt närvarande. I mitt fall brukar jag ofta få välja mellan de två, men det får en ju verkligen uppskatta de där minutrarna av välbefinnandet ännu mer, och kanske också boosta välbefinnandet ytterligare.
.
Nu på kvällen mår jag dock mycket sämre, vilket jag brukar göra. Jag bryr mig faktiskt ärligt talat inte så mycket om det, min nirvanastund i morse när jag bara fick andas frisk luft och njuta ordentligt räckte gott och väl för att jag ska leva på det ett bra tag.
.
Tänkte bygga upp grunden på den här bloggen lite mer som sagt, visa innehållet i min dosett bland annat och helt enkelt hjälpa er att lära känna mig lite mer.
.
Aja, tills vidare, ciao!


Kommentarer
Anna

Hej

Jag lider med av uretrit men har tvärtom mot dig inte så mycket smärta men däremot känner jag mig ständigt kissnödig. Vet inte vilket det är och föredra trängningar eller smärta nää bort med båda tycker jag. Tänk om det fanns ett mirakelpiller mot denna hemska sjukdom. Jag har långa skov dvs de ksn pågå i år men jag kan även ha bättre perioder det är dom man får tänka på när det är som jobbigast. Det kan bli bättre det får vi inte glömma!!! Kram till dig ps. Jag har också en nystartad blogg på bloggplatsen under namnet "kissfia"

2012-03-24 @ 08:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0