..och hur ska det gå..?!

Ska ta bussen om 25 minuter in till sjukhuset. Det är inte långt alls till busshållplatsen (typ 100 meter), bussen till sjukhuset tar kanske 10-15 minuter, och sedan ska jag gå i kanske 5 minuter. Jag måste lägga av i alla fall 20 minuter till bussresan.
Det känns väldigt svårt just nu. På lokalbussarna finns ingen toalett heller.
Efter det får jag väl springa fram och tillbaka på toan i 15 minuter för att sedan ligga i en MR-röntgen i typ 1h. 20 minuter + 1 timme MÅSTE jag hålla mig okej.
Ingen aning om hur jag ska klara det. Förstår inte hur det ska gå.
Jaja, jag kämpar på.
Som vanligt.

Trist inlägg, jag vet. Just nu känns hela den här dagen rätt hopplös.

Kram!

/Fanny


Kommentarer
Maria

Hej tjejer!



Maria här igen, först måste jag gratulera er till studenten :) Vilka fina balbilder.



Jag behöver lite råd och tips av er



Ska genomgå en cystoskopi, hur var det för er och blev det värre efteråt? Vissa har faktiskt fått ännu värre smärtor därför känner jag mig mycket nervös inför detta :(



Jag har nu haft ont sedan januari månad dvs 5 mån utan någon smärtlindring kan man säga att ipren är det, det enda jag tagit och det hjälper inte på långa vägar!



Jag har nu sprungit hos otaliga gynekologer som kommer fram till samma svar att allt är i sin ordning..så varför har jag ont varje dag?



Jag hoppas iaf att det visar att jag har en katarr och får någon behandling mot detta och helst att bli tagen på allvar!



Som Jeannie skrev tänk vad ett leende kan dölja!



Kram på er tjejer och ha en underbar student :)

2012-06-08 @ 02:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0