Min långhelg med Jeannie

Nu var det sjukt länge sedan jag uppdaterade, jag msåte verkligen skärpa mig!

Ja, som Jeannie berättat har hon varit uppe i Umeå hos mig torsdag-söndag. Det var verkligen en upplevelse jag inte kommer glömma!
Att få prata med någon om alla problem som sjukdomen innebär, smärta, ångst, oro, tillitproblem från omgivningen, arbete, skola, mediciner, läkaridioter och underbara läkare var verkligen underbart. När jag pratar om dessa saker med människor runtomkring mig så har de alltid stöttat mig, men den direkta förståelsen från någon som vart med om samma sak har jag alltid saknat. Jag har väl känt mig ensam.

Nu känner jag mig verkligen inte ensam!
Det som dock var över mina förväntningar, var att Jeannie inte bara förstod mig sjukdomsmässigt, utan är verkligen vän-material, haha. Vi pratade om allt möjligt, och bara förstod varandra! Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen, för när om man känner sig typ tom när någon dragit, då måste det betyda något! Jag är så glad över att du kom upp <3

Även om vi inte hittade på så mycket, för jag hade rätt ont och det var risigt väder, så känns det ändå som att vi har gått igenom hur mycket som helst tillsammans.
Åh, vad jag är glad över att jag hittat dig! Du anar inte hur stor skillnad du har gjort, och hur mycket den här långhelgen betydde för mig! Tack för allt! <3

Du är inte ensam, vi kan fucking klara det här tillsammans!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0