BLÄ

Förut har jag fått ketogan här, men nu är det även slut på mitt roliga. Jag har ju fått min nya medicin som inte funkar så bra, jag har skitont dygnet runt och lever i ett litet helvete. Så länge jag bara ligger i en sjukhussäng så känns det här okej, men jag kan inte gå eller göra något annat vettigt med sådana här smärtor.
Jag har så ont att de ger mig sömntabletter för att kunna somna med den här smärtan.

Min yrsel har tyvärr blivit värre. Känns som jag börjat om på ruta 1.

Har bytt ut gabapentinet nu till ett nytt preparat förresten. för så hur det funkar.

Den här bloggen bombas med "allt suger"-inlägg just nu, men ofta är det så. Ofta suger allt lite för mycket.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0