ZZzzzzzzz

Oj, vad trött jag är idag.
Jag sov mycket igår och rätt mycket inatt, men ändå är jag lika trött som i slutet av en jobbig vecka. Hmm. Jättekonstigt.
Jag vill dock inte somna till, vill inte vända på dygnet. Dock är jag så trött just nu, att jag som inte vet vad jag ska ta mig till.
Har ni sett South Park-avsnittet där Stan inte äter kött på typ någon dag och får den jättefarliga sjukdomen "vaginasus"? Haha, jätteroligt avsnitt, som verkligen visar hur löjliga många stålköttmänniskor är. Det är så sjukt många som tror att man blir sjuk av att skippa kött en måltid, och de målar upp det så bra.
Aja, jag har säkert fått något liknande. Är ungefär 14-16 h sedan jag åt en kolhydrathög måltid. :)

Jag har minre ont nu i alla fall, men ligger ändå i sängen och tar det lugnt. Att röra sig gör fortfarande sjukt ont, så det får vara så.

Äh, jag tar en powernap nu. Det här går ju inte.
Kram!


/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0