Bästa dagen på länge!

Gårdagen var en jättebra dag! Smärtnivån låg på kanske 3 som lägst, vilket är helt sjukt skönt! Kramperna och trägningarna höll sig hyfsat lugna, även om kramperna kom in och höjde smärtan till nivå 5 ibland.
Var i skolan en sväng, men skippade sista lektionen pga att min migrän inte verkade gå ner, utan gjorde tvärtom. Efter att ha tagit sammanlagt 3 Naprosyn och 2 Sumatriptan (vilket är min maxstartdos under ett migränanfall) så lugnade den ner sig rätt mycket, och jag fick till och med lite sömn!

I natt gick dock smärtan upp till 5 och stannade där ett bra tag. Det är möjligt att fungera som människa med den smärtnivån, men sjukt svårt att somna. Jag var riktigt trött, men lyckades ändå inte somna förräns någon timme sedan då min smärtnivå ytterst tillfälligt gick ner till ≈ 4.
Rätt skönt med en dag där man inte ens tänker på ordet "smärtstillande".


Nu skiter jag i om jag vänder på dygnet. Jag ligger efter med så brutalt många timmar nu, idag tänker jag somna så fort jag får chansen. Min smärtnivå klättrar sig högre och högre för varje minut, det var ju det som väckte mig.
Direkt jag tror att jag är smärtlåg nog för att somna så tänker jag göra det nu, oavsett vad klockan är. Så det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0