Tjohoo!

I natt sov jag hur mycket som helst! Jag vaknade kanske 2 ggr, och vaknade tillslut av mig själv för att jag sovit så länge. Jag är totalt utvilad.
Jag fick höra att jag såg mycket fräshare ut idag, att jag sett rätt blek ut hela veckan.
Ja, det är väl klart att det syns. Den här veckan har verkligen varit hard-core, har knappt fått sovit något.

Idag mår jag rätt bra dessutom, livet äger!
Idag är trägningarna jobbigast, medans smärtan liger på kanske en 3:a. Det är sjukt sällan trägningarna är jobbigast för mig, eftersom de sällan blir superjobbiga. Det säger väl en del om hur bra jag mår idag.

Solen skiner, och nu ska jag ta min första långpromenad på.. jag vet inte hur länge. Några månader kanske.

Symptomfri blir jag nästan aldrig, men jag blir smärtlåg (som idag) då och då. Jag bryr mig inte så mycket om att det gör ont, så länge jag kan fungera som vanligt ändå. En "normal" människa skulle kanske inte vara så glad över att må som jag mår idag, men jag känner mig typ frälst.
Åh, vilken härlig dag.



Lyssna på den. Visst blir man ännu lite friskare av att lyssna på den och titta ut genom fönstret? :)

Ta en kopp kaffe eller varm choklad, och var tacksamma för att ni finns. Jag kanske inte kan sitta ute och njuta av vädret varje dag, men jag är tacksam varje dag. Kanske lite extra dagar som denna. Tacksam för att jag har fått äran att leva.
Ät din favoriträtt, spela ditt favoritspel, ät det där godiset du vet består av 100% socker, gör något flippat, skäms inte, skratta åt allt och le.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0