Först utan dig inser jag vidden av mitt beroende

Hade en jobbig natt, men en hyfsat okej dag! Har varit väldigt sjuk såklart, men fortfarande förhållandevis bra med tanke på att jag har varit utan ditropan. Har för övrigt lyckats fixa recept nu, direkt jag mår bra nog så drar jag och hämtar ut det.


Att vara utan kolhydrater är verkligen 1000 ggr värre än att vara utan kött.
Jag menar, min genomsyrade ideologi hjälper till att göra att ett köttsug överhuvudtaget inte ens finns, jag vill inte äta mina vänner liksom. DÄREMOT så VILL JAG äta pasta! Jag har ingen ideologi som hjälper mig här, bara järnvilja. Åååh, jag älskar ju verkligen kolhydrater, kolhydrater är mitt liv.

Vegetarisk, kolhydratlåg måltid som kan lindra pasta-abstinens efterfrågas.

Och ja, jag kallar pasta för 'dig' nu. Jag börjar känna en kärlek som jag inte visste att man kunde känna till något man äter.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0