Bra? Trodde du, ja.

Det blev ketogan två dagar i rad. Åh, jag ska inte ta det flera dagar i rad egentligen, på grund av beroenderisken.
Nu börjar det gå ur kroppen och jag känner hur det krampar, men gör inte fullt lika ont som sådana här kramper ska göra. Brrr, det har alltså inte dämpats något på 5-6 timmar.. Den här kvällen kommer gå i smärtans tecken, helt klart.

Komiskt, varenda gång jag går in på bloggen och skriver att jag mår lite bättre, så blir jag mycket sämre haha.

Herregud, vad ont det börjar göra. Ditropaneffekt, vars är du?

/Fanny


Kommentarer
Jeannie

Känner igen det där med att varje gång man säger att man mår bra eller tor man kommer må bra om en stund.. då mår man skit istället.

Han som gör akupunktur på mig säger att vin är bra (värmer), bara att börja hinka ;)

2012-04-20 @ 18:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0