..And here I am

Klockan är 3. Jag är på toa. I för sig så har jag sovit någon timme tidigare, men nu verkar jag få vara här lääänge. Hatar att behöva sitta på toa när man är jättetrött. Är så trött så jag somnar typ när som helst, hela världen snurrar.. MEN jag har för ont för att kunna sova. Vill inte ta Ketogan, eftersom jag har tagit det så nyligen. Så jag har inget annat val än att vänta ut det här.


Jaja, tänkte bara höra av mig. Det kanske finns någon ensam själ där ute som gör samma sak som mig just nu?
Eller så sover alla ni, och jag är den enda som inte gör det.

Vad ska man ens hitta på nu? Vill inte låta något, så jag vill inte kolla på film eller så.. Alla bloggar är lästa, skriver jag mer på bloggen så blir ni galna, ingen är vaken så man kan snacka.. Nae, just nu finns det inte så mycket mer att göra förutom att sova, vilket inte gör min situation bättre direkt.

Vi hörs senare, kram på er!

/Fanny


Kommentarer
Maria

Usch..din stackare, och jag som klagar över mitt obehag i urinrör och illamående just nu...



Hoppas du mår lite bättre nu :)

2012-04-23 @ 12:10:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0