Livet förändras

Har ont ikväll, inne i en sämre period. Uretriten är inte alls regelbunden som den i vanliga fall brukar vara. Fick för mig att kolla massa gamla bilder på allt möjligt, sen letade jag upp min första blogg och började läsa i den.
 
Jag känner mig verkligen lyckligt lottad över hur bra mitt liv är idag trots sjukdomarna, jag känner mig lycklig när jag tänker på alla vänner jag har runt omkring mig och hur trygg jag känner mig tillsammans med Christoffer. I mitt liv händer något annorlunda varje dag, mitt liv som arbetslös och sjukskriven är garanterat vildare än för många andra med samma livsöde tack vare mina spontana vänner som aldrig drar sig för något!
 
Trots detta kan jag verkligen känna saknad när jag läser om mitt gamla liv. Då menar jag inte framförallt mitt gamla liv som frisk utan även tiden då jag hunnit bli sjuk. Det finns vissa minnen, vissa vänner, vissa stunder som aldrig kommer tillbaka. Det är ju så livet funkar, du vinner och du förlorar. Ändå kan jag inte sluta känna mig en aning sentimental när jag tänker på hur fort nu blir till då och framtid blir till minnen.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0