Tidig morgon

Christoffer brukar väcka mig runt nio innan han går till jobbet varje morgon men idag började han sju och jag sa igår att han inte behövde väcka mig så tidigt. Vaknade tio i sju av att telefonen ringde, fick se att den låg på byrån så att jag var tvungen att kliva ur sängen för att svara. Då springer Christoffer in i sovrummet och skriker nu är du uppe, ingen idé att gå och lägga sig igen!! Vem tror ni det var som ringde? Han vill verkligen till varje pris att jag ska börja gå upp ännu tidigare. Tror det är för att jag aldrig bli trött på kvällarna och han tror att han kommer slippa lyssna på mitt "tjatter" om jag somnar tidigare för att jag varit vaken längre. Haha.
 
Idag ska jag städa lägenheten och fixa lite här hemma, sen står grillning på schemat! Det ska ju bli så fint väder, och varmt! Sitter och kurerar mig, så att jag kan sätta igång och få lite saker gjorda!
 
Hoppas ni har möjlighet att njuta av helgen, att ni alla får någon stund att ta vara på!
 
/Jeannie


Kommentarer
maria

Jag skulle vilja komma i kontakt med fler som också drabbats av ytlig vestibulit av sin Uretrit. Eftersom jag upplever att många besöker er blogg måste finnas fler där ute med samma bekymmer som mig.

Jag tror jag frågat er båda om ni upplever detta besvär?

Vore roligt att utbyta erfarenheter och råd med andra, jag har skrivit några inlägg på min blogg som just handlar om detta ämne.

Må väl / Maria :)




Svar: Jag förstår det, det är alltid intressant och givande att kunna prata med någon som har samma erfarenhet av något. Hoppas någon hojtar till!Du har mycket riktigt pratat om detta förut och ingen utav oss har drabbats utav detta.
Hoppas livet rullar på för dig Maria/ Jeannie
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-09-08 @ 13:22:53
URL: http://mitt-liv-med-uretrit.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0