Inget GGN 2013 för mig

Jävla skitdag!!
Idag är det GGN. GGN ser man fram emot hela året, Gotlands stora folkfest. På GGN träffar man alla, alla är där och alla taggar inför kvällen, skön stämning helt enkelt. Just idag skulle jag ha en utav mina sämre dagar. Jag kan inte ens beskriva min besvikelse... Jag kom inte från lägenheten, Christoffer stannade hemma med mig och Dennis och Nandie fick åka dit själva istället. Hoppades självklart på att jag skulle kunna åka in ikväll och festa istället men det hade jag ju kunnat räkna ut med röven att jag inte skulle få må bättre just idag.
Christoffer är jättesöt och fixar middag och grejar men jag kan verkligen inte släppa att jag missar ALLT. Allt det sociala, jag är inte någon som trivs med att vara hemma och vila. Jag vill bara ut, ut, ut!
 
För er som inte vet vad GGN är så kan jag förklara att det är världens största endurotävling. Gotland Grand National. Det är så stort och så häftigt att se att det faktiskt inte spelar någon roll om du är motorintresserad över huvud taget, alla åker dit. En stor jäkla folkfest som sagt var.
 
 
Mitt enda hopp för kvällen är att KANSKE kunna ta mig ner för backen till Nathalie och säga hej, Anne och Martin skulle dit och se film ikväll. Har ofrivilligt legat på soffan sedan halv nio i morse, måste få se något annat än vårat vardagsrum idag innan jag blir tokig.
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0