Smärtsam men bra dag

Idag har jag haft cafét hemma i Rute. Det började med att jag försov mig så det blev sjukt stressigt. Han inte vila något innan och när jag inte får börja dagen med att vila och få i mig massa vätska så vet jag att jag förr eller senare får ont. Vid 12 så började jag få trängningar men jag kunde ändå hantera det så fortsatte som vanligt, var så mycket folk att det inte riktigt gick att vara bara en i kafét. Det gick liksom inte att komma ifrån när jag började bli dålig som jag hade tänkt. Vid fyra stängde allt och då hade jag väldigt ont men var tvungen att plocka ihop osv. vilket tog drygt en timme till. Sen var tanken att vi skulle grilla och äta mat tillsammans, jag sa först att jag inte skulle fixa det och behövde åka hem men efter ett tag tänkte jag att har jag klarat mig så här långt så står jag ut en stund till. Hade faktiskt till och med väldigt trevligt trots att jag satt som på nålar hela tiden.


Över lag var det en bra dag trots allt. Jag och mamma kom inte alls överrens, jag hade ont och trängningar men trots det så är jag faktiskt glad över att jag klarade det så bra ändå. Har tagit full dos kinin under dagen och just nu har jag lock för öronen, tinitus, det sticker i ögonen, jag mår illa och skakar. Känner mig väldigt sjuk. Men uretritsmärtan är borta. Så värt det.
 
Lite lektid innan maten. Hatar att behöva säga nej till min bror när han vill hitta på något som inkluderar massa spring. Tur att Christoffer kunde vara lite lekfarbror.

/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0