Medicinsk laser

Känner inte att jag lever upp till mina löften om bilder riktigt haha. Måste bättra mig!
Idag har jag än så länge inte kunnat göra något vettigt alls i princip.Det är jättefint väder ute och kunde inte riktigt hålla mig så jag började fixa med en massa innan jag fått ner trängningarna tillräkligt vilket naturligtvis leder till att trängningarna blossar upp ordentligt igen. Så nu fick jag sätta mig igen.. sur, negativ och arg över att jag inte får vara ute och fixa.
 
Jag skrev på uretritforumet igår om medicinsk laser. Kan ni inte dela med er av era åsiker om det? Jag är jättenyfiken på det, skulle vilja ge det en chans men det känns samtidigt lite läskigt. Det står att smärtan kan bli värre under 24 timmar efteråt, jag tänker att man säkert aldrig har behandlat kronisk uretrit på det sättet (då hade man väl kunnat läsa om det någonstans?) då vet vi ju egentligen inte hur det blir efter en sådan behandling. Hur dåligt man mår eller om smärtan hänger kvar längre än 24 timmar.
 
Värt att tänka på iaf!
 
http://www.laser.se/faq.htm
Här kan man läsa om medicinsk laser
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0