Inför en bra dag!

Idag kommer bli en bra dag!
Jag har ont just nu så sitter mer och väntar på att dagen ska börja bara. Först ska vi springa i spåret, Linda, Nandie och jag. Sen tänker jag SOLA! Äntligen är det tillräkligt varmt för att faktiskt ligga ute utan att frysa. I eftermiddag ska Christoffer och jag grilla och som grädde på moset är det rockfest i Kapelshamn ikväll! Då killarna jobbar imorn blir det bara vi tjejer som åker men tror det kan bli riktigt skoj!
 
Igår var Linda och jag på systemet en sväng, senare på kvällen när Nandie slutat jobba så gick vi hem till henne, satt där och myste hela kvällen. Kom hem runt ett men kunde inte sova, jag fick Lindas bok igår och kunde inte låta bli att läsa på en gång.. sen var jag ju fast såklart. Hon har skrivit en bok om hennes uppväxt som syster till en anorexidrabbad. MYCKET intressant och sorgligt. Hon är ju trots allt en utav mina bästa vänner. När jag läser boken känns det som om jag tjuvläser hennes dagbok.
 
Nu kommer Linda snart hit, måste hinna bli lite bättre...
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0