Ont i magen

Igår ville Christoffer åka in till akuten med mig men jag tvekade och vi bestämde tillslut att vi avaktar under natten. Jag har ju haft mycket problem med magen under en längre tid men när jag tillslut frågade min husläkare om vad det kunde vara så tog han inte riktigt det på allvar. Nu har det sakta men säkert blivit värre och värre, smärtan i magen kommer allt oftare och håller i sig längre och längre.
Igår hade jag så ont i magen så att jag tog lite utav mina morfinklassade tabletter som jag har mot uretriten egentligen. Smärtan strålar från buken och runt om höfterna till ryggen. Sen har jag börjat må fruktansvärt illa från och till, igår kände jag mig helt svag i kroppen av illamående, frossa och smärta i magen.
 
Jag känner att jag snart inte står ut längre med att se Christoffer så ledsen och orolig över att jag jämt och ständigt är sjuk, har ont och själv är ledsen. Han gör så obeskrivligt mycket för mig, han förtjänar något bättre tillbaka.
 
Får se om vi åker in idag eller inte. Beror på hur magen är.
Uretriten är som vanligt. Inget utöver det vanliga
 
/Jeannie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0