Josefin kommer hem idag

Idag har jag haft trängingar hela dagen och smärta mellan varven. Har blivit lite "bortskämd" med att få må bra efter några timmar och kunna göra något vettigt av resten av dagen men idag var det tyligen inte okej längre. Funderar på om det kan vara för att jag drack mycket saft och läsk igår, mycket söta drycker liksom.
Jag är iaf på bra humör ändå för det händer ju något speciellt idag. NU sitter Josefin på flyget på väg hem till Gotland! Jag är så otroligt lycklig över att hon snart är hemma! Så lycklig över att slippa sakna henne!
 
Om några timmar släpper Kalle av henne här, då äntligen är allt som det ska vara!
 
/Jeannie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0