Jobbigt med aktivitetsersättningen

Idag har jag jobbat igen, det gick jättebra! Fyra timmar är än så länge precis lagom för mig. Det går att ta sig igenom även om jag inte är helt smärtfri.
Nu ska vi bort till Bunge krog för att äta middag med Christoffers familj, det ska bli riktigt mysigt!
 
Har varit riktigt förbannad idag på allt som har med min utredning på aktivitetsersättning att göra. Har fått vänta i två veckor på en telefontid till min läkare, nu idag när jag äntligen fick prata med honom så tyckte han att det var bättre att vi inte skrev något till kompletteringen de ville ha utan han tyckte det var bättre att dem ringde honom (trots att han faktiskt inte riktigt kan förklara hur allt fungerar för mig) Dessutom så går han på semester nu så inte fören i början av Juli kommer försäkringskassan kunna fortsätta med utredningen. FY FAN säger jag bara. När ska det här får ett slut?
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0