Forever Living

 
Jag ska i början av Juli börja sälja för Forever Living. Forever Living är världens största odlare, tillverkare och distributör utav Aloe Vera. Alla produkter är ekologiska och håller en mycket högre kvalité än andra Aloe Veraprodukter som finns på marknaden. Sedan jag började läsa om detta har jag varit fast, otroligt spännande är det! Något som jag framförallt har intresserat mig för är produkterna som verkar på insidan av kroppen. Alla vet att Aloe Vera är bra för kroppen och att Aloe Vera kan göra underverk men det finns ju så otroligt mycket mer än bara salvor och krämer.
 
Aloe Vera Gel är en dryck gjord på färskpressad Aloe Vera. Ett dagligt intag av denna juice har många positiva effekter på kroppen. Aloe Vera innehåller bland annat saponiner, naturliga tvålämnen som avlägsnar slaggprodukter. Denna egenskap är nyttig för oss då tarmsystemet renas och därmed ökar upptaget av näringsämnen. Aloe Vera Gel har exempelvis visat sig vara bra för människor som lider av IBS.
Jag har funderat lite över om Aloe Vera Gel kanske skulle kunna göra någon form av inverkan på urinvägarna, faktum är att jag är riktigt nyfiken och tänker själv pröva att dricka Aloe Vera Gel när jag själv börjar sälja dessa produkter.
Om någon mer är nyfiken på detta och själv skulle vilja testa eller bara vill ha mer information så får ni gärna höra av er till mig!

Aloe Vera Gel med smak Tranbär/äpple, Persika samt Aloe Vera neutral.

/Jeannie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0