Arg över att inte få bestämma själv

Igår var jag ute på Fårö med Linda och Ylva, låg och solade på stranden en stund för att sedan åka och käka innan Linda började jobba. Var så otroligt arg innan jag äntligen kom iväg, ville verkligen ut i solen när det var så fint väder men trängningarna ville inte ge med sig. Kom inte ut fören vid ett och då har ju halva dagen gått redan. Men hur som helst, jag fick ju sola en stund i alla fall.
Sen på kvällen blev jag dålig igen och kände mig frustrerad över att jag inte fick göra något när jag ville under hela dagen. Tillslut blev det i alla fall lite bättre och jag gick bort till Nandie och Maria, satt där och pratade hela kvällen.
 
Idag är en slappardag. Har inget planerat och det är inte soligt ute. Ska nog jobba lite med Forever Living, passa på och plugga lite.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0