20årsfest

Igår hade jag min 20årsfest!
All dricka till baren skulle handlas under förmiddagen så jag, Nandie och Ylva drog iväg så fort vi kunde. På väg hem runt 13 började jag få ont. När jag väl kom hem och kunde gå på toa så bröt det ut ordentligt. Hade väldigt ont länge men tänkte att det skulle gå över på två-tre timmar. Så blev det inte. Fick verkligen panik då smärtan aldrig gick ner eftersom det fortfarande var en del att fixas och jag var ju tvungen att komma till festen i god tid såklart. MEN mot alla odds, försvann helt plötsligt både smärta och trängningar. Blev verkligen superlycklig! Självklart skulle jag istället få huvudvärk och bli riktigt illamående. Aldrig kan man bara få må bra liksom! Men så länge uretriten inte är jobbig så står jag ändå ut!

Festen gick bra och vi hade riktigt kul! Roligt med blandat folk vilket det verkligen var! Mina tjejer gjorde bland annat en "vadkännartävling" till mig, mysigt! Haha. Fick ögonbindel och skulle känna på alla killars vader för att sedan lista ut vem som var Christoffer.
 
Idag mår jag skapligt. Uretriten är lugn och jag sitter bara och tar det lugnt. Har varit hos Linda en sväng och ska snart till Rute med Christoffer för att städa efter festen.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0