Naturläkemedel

Jag har glömt bort att berätta en sak.
 
Tidigare i veckan ringde jag en kvinna som jag blivit tipsad om då jag frågade runt efter någon som är duktig på naturläkemedel. Jag berättade om vilken sjukdom jag hade och att jag skulle vilja ha hjälp med vad jag kan pröva när ingen läkare kan hjälpa mig. Till min förvåning visste hon vad Uretrit är för något och hon berättade dessutom att hennes jobb är att bota sjukdomar med hjälp av naturläkemedel. Hon har semester just nu men ville boka in en tid till mig på en gång så den 21 augusti ska jag in till Visby och prata med denne Anette. Hon bad mig också att ta med ett urinprov vilket jag blev jätteförvånad över. Jag vet att naturläkemedel har hjälpt många och det är därför jag vill ge det ett försök, samtidigt så kan jag inte låta bli att tänka att det är lite hokus pokus över det. Men när hon bad om ett urinprov så kändes det mer på riktigt liksom, det kändes professionellt på något vis.
 
Så detta ska bli riktigt spännande! Jag ser verkligen fram emot det då jag har så mycket egna tankar om hur man skulle kunna göra, jag behöver ju bara rådgivning av någon som har kunskap.
 
Just det! Jag hade rätt om teet, jag känner mig mycket bättre efter att ha druckit grönt te. Svart te fungerar inte!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag bege mitt Lärbro för lite kvalitetstid med farmor!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0