Konstig dröm

Hade en sådan konstig dröm i natt. jag kanske har nämnt vid något tillfälle att jag alltid drömmer mardrömmar. Jag vet inte varför men så länge jag kan minnas har jag alltid drömt jobbiga, obehagliga drömmar. I Natt drömde jag att jag var med farmor och hjälpte henne med något på byn. Helt plötsligt var hon borta och när jag såg mig omkring efter vart hon kunde vara så såg jag henne långt borta, cyklandes på väg hem. Jag ropade men hon hörde inte. När jag senare lyckades ringa henne och undrade ifall jag kunde komma hem till henne så lät hon frånvarande och ville inte riktigt att jag skulle det.
För mig var det en väldigt hemsk dröm då min farmor och jag står väldigt nära varandra, vi är oerhört lika och vi förstår verkligen varandra. Funderar ofta på vad drömmar betyder, det kan inte bara vara en gröt av minnen och tankar tycker jag.
 
Idag ska jag jobba, hoppas att Lina börjar idag också! Lina har jag jobbat ihop med sedan jag var 16, hon jobbar bara på somrarna så det är alltid speciellt när hon väl börjar igen!
 
Mår faktiskt oväntat bra för att vara så här tidigt, så den här dagen blir nog bra!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0