Cirkus

Sitter och häller i mig te så att trängningarna kan lugna ner sig lite. Om en stund kommer Christoffer hem och sen kommer Joss, vi ska gå på cirkus ikväll. Mysigt! Det är ju inte riktigt samma sak att gå på cirkus i dag som för 15 år sedan men det känns fortfarande lite speciellt. Jag tycker att Joss ska få ha cirkusminnen från sin barndom precis som jag har även om cirkus idag inte riktigt är samma sak. Kommer ihåg när man kunde få rida på elefanter i pausen, nu får barnen rida på ponnys. Inte riktigt samma grej..
 
Har jobbat mina fyra timmar idag, det gick bra och timmarna gick ganska fort. Blir så mycket roligare att jobba när jag jobbar med Marie. Vi har så roligt tillsammans och varje dag lär jag mig att teckna bättre och bättre. Skulle verkligen vilja gå en utbildning inom teckenspråk.
 
/jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0